For Adventure

kids clothing, apparel and home decor

shh…. der arbejdes….

Leave a comment

Sy-værelset aka hjemekontoret aka tøj-butikken er indtaget. Jeg elsker det! Jeg er i fuld sving med at producere børnetøj og tilbehør til den store diplomat bazar, som løber af stablen den 22. november. Hver nation har en stand og sælger ting, som er typisk for landet. Danmark har også en stand, hvor vi sælger Lego, chokolade og lignende ting (samt mit tøj). Overskuddet går til velgørenhed.

IMG_4154.JPGIMG_4158IMG_4157IMG_4159IMG_4160image-6

 

The Sewing room is almost finished but I have already adopted it – I love it! Right now I am so busy making clothes and apparel for the diplomatic bazaar on the 22. of November. My items will be on sale from the Danish booth where we will, among other things, sell Lego. The Profit will go to charity.

Author: mariaskovgaard

Hej. Mit navn er Maria og dette er mit syn på vores oplevelser ude/hjemme: min scrap-blog. Jeg er gift og vi har 2 piger. Vi er lige påbegyndt vores anden udstationering igennem det danske udenrigsministerium (hvor min mand arbejder). Vi har lige afsluttet en post i Bruxelles og er nu i gang med at flytte til Addis Ababa, Etiopien.

Leave a comment