For Adventure

kids clothing, apparel and home decor

Eye of the tiger

Leave a comment

Der var lidt tøj tilovers efter “Fun Fair” – heldigvis i Amiras størrelse. 

Blusen er lige hende, bukserne accepteres – det er jo ikke en nederdel…. 

 

Forsiden af blusen er et Jersey stof stykke fra Stof og stil Med et digital tryk. Bagsiden er helt almindelig Jersey. Buksene er et par piratlængde bomuldsbukser med en kænguru lomme i Stof fra Ikea.

  

 

Author: mariaskovgaard

Hej. Mit navn er Maria og dette er mit syn på vores oplevelser ude/hjemme: min scrap-blog. Jeg er gift og vi har 2 piger. Vi er lige påbegyndt vores anden udstationering igennem det danske udenrigsministerium (hvor min mand arbejder). Vi har lige afsluttet en post i Bruxelles og er nu i gang med at flytte til Addis Ababa, Etiopien.

Leave a comment